Кількість
|
Вартість
|
||
|
Засіб для зниження температури застигання дизельного палива.
Суперконцентрат. Містить високоефективно депрессори, цетанопідвищувальні компоненти. Містить РЕВІТАЛІЗАНТ®.
- Прецизійна плунжерна пара ПНВТ змащується пальним, яке подається під великим тиском
- Пара під час роботи двигуна поступово спрацьовується
- Волога, що випадково потрапила в пальне, може викликати задирки і підклинювання плунжерної пари та поломку насоса
- Для істотного відновлювального ремонту використовуйте ХАДО гель-ревіталізант для паливної апаратури
- Ревіталізант, що міститься в XADO АНТИГЕЛЬ + дбайливо доглядає за робочими поверхнями і зменшує інтенсивність спрацювання плунжерної пари в 2-4 рази; знижує ризик підклинювання під час випадкового потрапляння вологи і запобігає негативним наслідкам використання неякісного пального
- Кількості ревіталізанта в XADO АНТИГЕЛЬ + досить для підтримки поверхонь тертя в ідеальному стані
Перевершує за ефективністю кращі препарати провідних виробників автохімії та спеціальні композиції присадок в дизельне пальне екстра-класу.
Залити XADO АНТИГЕЛЬ + в горловину паливного бака з розрахунку 1 мл засобу на 1 л палива.
ANTIGEL + суперконцентрат 1: 1000 для дизельного пального - це комплексний високоефективний засіб для поліпшення низькотемпературних властивостей дизельного пального.
Застосовується для всіх типів дизельного пального. Високоефективний депресор.
Виготовлений на основі співполімерів етилену, ефірів акрилатів, комплексу етилгексилового і ревіталізанту та інших спеціальних компонентів.
Паливний насос високого тиску (ПНВТ) найбільш відповідальний і дорогий вузол апаратури дизельного двигуна.
Пальне є сумішшю вуглеводнів, які за низьких температур застигають і утворюють згустки у вигляді гелю (кристали парафінів). Пальне на холоді мутніє і стає густим. XADO АНТИГЕЛЬ завдяки ефективним депресорним компонентам перешкоджає утворенню і зрощенню кристалів парафінів, тим самим покращує плинність пального за низьких температур і залишає його прозорим.
Примітки
XADO АНТИГЕЛЬ + вносити розігрітим до температури + 20 ... 25 ° С в незастигле (прозоре) дизельне паливо.
Не потребує додаткового перемішування.
Застосовується для літнього та зимового палива.
Рекомендується використовувати в зимовий час і при різких перепадах температури.