Суперантігель останнього покоління автохімії США:
Містить «Переможець тертя» Energy Release.
Покращує низькотемпературні характеристики дизпалива.
При концентрації 1: 500 забезпечує надійну експлуатацію двигуна при температурі до 47 ° С.
Значно полегшує пуск дизельного двигуна при низьких температурах.
Ефективно захищає форсунки і паливний насос від зношування за рахунок мастильної композиції на основі ER.
Запобігає зависання голок форсунок, значно подовжує термін служби плунжерних пар паливного насоса.
Продовжує термін служби дизельного двигуна і паливної апаратури.
Придатність дизельного палива для використання при низьких температурах визначають: Тг температура гелеутворення (застигання); Тф гранична температура фільтрування (забивання фільтра парафинами). Кристали парафіну, забиваючи фільтр, порушують нормальну топливоподачу і призводять до неможливості пуску і перебоїв в роботі двигуна. Для більшості літніх сортів дизпалива Тг: 17 ° С і Т ф: 5 ° С. Для зимових сортів Тг: 26 ° С і Т ф: 21 ° С. Для зниження ТГ і Тф використовують суперантигель HG3421, HG3422, HG3423, HG3426, HG3427, HG3429, HG3431.
При додаванні вмісту упаковки до 220 л дизельного палива забезпечується надійна робота двигуна аж до 47 ° С.
Протестований на функціональне відповідність технічним параметрам російських автомобілів і сортів дизпалива.
За висновком експертів США і Росії, даний склад є найефективнішим антигелів на ринку.
Спосіб застосування
Відкрутіть кришку і видаліть захисну мембрану.
Залийте в бак перед заправкою, використовуючи об'ємні співвідношення антигель і дизпалива, зазначені в таблиці.
Для обробки невеликих обсягів палива використовуйте мірний ковпачок банки. Одну поділку ковпачка (1 oz) відповідає 1/15 обсягу банки.
ПРИМІТКА: Ефективність депрессорной добавки (антигель) істотно залежить від фракційного складу оброблюваного дизпалива і знаходяться в ньому присадок.
УВАГА! Перед використанням препарат повинен мати позитивну температуру. У разі зберігання препарату при негативних температурах вміст може застигати. Це допустимо і на ефективність складу не впливає. Перед застосуванням необхідно підігріти препарат до температури +10 ° С, використовуючи, наприклад, обігрівач салону або підкапотний простір.
Склад: Дистиляти нафти, синтетичні вуглеводні, ER, сополімери, функціональні добавки, складові ноу-хау компанії.
При охолодженні дизельного палива частина містяться в ньому парафінових вуглеводнів кристалізується і випадає у вигляді твердої фази, видимої навіть неозброєним оком. Початок кристалізації проявляється в помутнінні палива. Кристали ростуть і при певних розмірах і концентрації утворюють просторову структуру. В результаті паливо втрачає рухливість і погано прокачується через газопроводи і фільтри, що порушує нормальну роботу дизеля аж до повної його зупинки.
У разі якщо паливо вже застигло і втратило рухливість, необхідний «Размораживатель дизельного палива» HG4117 або HG411, який дозволяє розплавити кристали парафіну застиглого палива.