Автоматичний зарядний пристрій А-10 призначений для заряду акумуляторних батарей таких типів:
стартерних з рідким електролітом (в т.ч. кальцинованих);
AGM.
A-10 має захист від короткого замикання, від неправильного підключення полярності, від перегріву, від високої напруги в мережі.
Трьохетапний алгоритм заряду, ралізованного в зарядному пристрої, дозволяє достігчь високої якості заряду в автоматичному режимі і запобігає «закипання» акумулятора.
Зарядний пристрій А-10 має невеликі габарити і масу, зручно і просто в експлуатації.
Може бути використано як передпускові пристрій для швидкого заряду акумулятора на борту автомобіля. У режимі "ЛІТО" ідеально підходить для роботи в системах безперебійного живлення з AGM акумуляторами.
Основні технічні характеристики зарядного пристрою А-10
Напруги харчування, В 160 - 245
Частота напруги живлення, Гц 50 - 60
Максимальна споживана потужність, Вт 130
Максимальний струм заряду, А 10
Ємність АКБ, А * год 7 - 130
Максимальна напруга заряду, В:
- Режим «ЛІТО» 14.7
- Режим «ЗИМА» 15.4
Види захистів:
від переполюсовки;
від короткого замикання;
від високої напруги мережі;
від перегріву
Робоча температура навколишнього середовища, ° С -20 ... +35
Габарити Д * Ш * В, мм 190 * 95 * 65
Вага, г 500
Комплектація: зарядний пристрій з кабелем живлення і кабелями підключення АКБ, інструкція.
РЕЖИМИ РОБОТИ
"ЛІТО"
Цей режим призначений для зарядки:
акумуляторів типу AGM;
стартерних з рідким електролітом при температурі навколишнього середовища вище 5 ° С;
інших акумуляторів з рекомендованим зарядним напругою не нижче 14.7В.
Режим складається з трьох етапів:
Заряд максимальним постійним струмом до досягнення напруги 14.7В;
Утримання досягнутого постійної напруги з поступовим зменшенням струму;
Зберігання - утримання постійного зниженого напруги.
Тривалість етапів залежить від початкового стану акумулятора і його поведінки в процесі зарядки.
"ЗИМА"
Режим призначений для зарядки стартерних з рідким електролітом (в т.ч. кальцієвих) при температурі навколишнього середовища нижче 5 ° С.
Цей режим повністю аналогічний режиму "ЛІТО", за винятком граничного напруги 15.4В.